Tillbaka i sadeln

Eftersom jag är tillbaka på jobbet igen så tycker jag att jag ska vara tillbaka i stallet med.
Så upp i sadeln igen.
Igår jobbade jag Blackie på volten i lugn takt, för att se hur mycket jag och framför allt min rygg orkar med efter all kallabalik. Det gick jättebra, men traven gjorde lite ont. Pållen var jätteduktig så allt kändes bra.
Idag var jag och en annan tjej i stallet på utritt och det gick också jättebra. Efter det var jag till ridhuset och mötte upp ägaren till Scarlett och tittade på hur ortoligt mycket hon har utvecklats på de få veckorna hon har vart igång igen. Verkligen en jätteduktig liten tjej.


De kändes bra. är lite öm i ryggen nu, men jag tror att iallafall lite utav de är träningsvärk eftersom jag inte rört mig så mycket.

I'm back on track :-)

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0