Gratis helkväll

(med reservation för stavfel)

min käre broder, sjuk som han va, skulle promt med mig och svägerskan ut på puben nu ikväll så de blidde en gratis helkväll för min del. De va de gamla vanliga på puben. men några ljusa punkter. svägerskan fick sin favoritsång spelad av trubaduren, och jag fick äntligen ge mitt nummer till någon som borde ha fått de för längesen. jag tror numera på det faktum att man kanske behöver lära känna folk på flera sätt innan man kan fatta tycke för dem.
iaf.
sen fick ja 39e gånger förklara för en polare att nej, han fick inte komma in hos mig inatt eller nån annan natt heller.
min övervakare broder såg oxå till att jag inte pratade med någon obetydlig denna afton (kul med storebröder)

jaja, de va min kväll, va hade ni för er?


(nattinatti)

Säg nåt!
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

ja du får copy från mig bara det går bra för dig. Vilket land kommer du i från?

2008-04-20 @ 10:26:28
URL: http://veckomagasinet
Postat av: Tobias

svar: haha jag vet, rådiss till henne ;D

2008-04-20 @ 10:53:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0