Min födelsedag idag

Hurra för mig! Jag fyller 24 år idag... vilken milstolpe, verkligen ;-)

Idag ska jag bara ta det lite lugnt, kanske blir det nått besök idag, men familjen och festen blir i morrn.
.. Men jag ska nog snart knata upp till grannen, hon hade en surprice till mig =) Spännande!

Och tack snälla till alla som började skicka grattishälsningar redan inatt på mobilerna, nog för att jag var vaken ändå, men nån moral har ni ju inte direkt, tokar :-)


image29

Önskar verkligen jag kunde fixa till en sån här fin tårta att bjuda på, men men, spelar ju ingen roll hur en tårta ser ut, den ska ju ändå ätas eller hur.

Kramis

Säg nåt!
Postat av: Tobias

svar: sant sant, minst 20 grader :D

2008-04-25 @ 19:02:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0