Shopping tips

När ja va hos min kusin Kerstine i förra helgen  så hängde jag på henne till jobbet på söndagen. De skulle ja inte ha gjort! jag vart förälskad.

image14

I Am heter butiken och ligger inne på Krämaren i Örebro, Men finns också i Stockholm tillexpempel. Stort sortiment på smycken och också väskor, plånböcker, solglasögon, scarfs etc. om man jämför med Glitter som har lite samma koncept så är det ingen jämförelse, detta var riktiga kvalitets grejer. och priserna ruinerar inte.
Nej, de va inte meningen att låta som nån promotor men ja vart så glad när jag kom in där. gick i timmar och bara tittade på allt och provade och kände. Tur att jag inte hade några pengar att göra av med =)

Säg nåt!
Postat av: Tobias

svar: brukar tyvärr sluta så ;)

2008-04-05 @ 14:22:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0