I valet och kvalet..

Jag funderar på att färga håret. Brukar få sånna här ryck litte då och då.
Men den här gången vill ja nog fortfarande behålla mitt blonda hår, och bara ta och färga underhåret svart/blått. Hade så för ett par år sedan och trivdes väldigt bra med det. Färg har ja ju hemma det är bara det att jag inte riktigt kan bestämma mig. (även fast ja mentalt redan gjort det)
va tror ni om den idéen?

I övrigt så är jag hemma från jobbet nu för den här jäkla ryggen, känns inte bra alls, speciellt inte eftersom det inte är min vanliga ryggvärk som jag kan få utav jobbet ibland utan de här är nåt annat.
Ska ta mig upp i tid i morrn så jag kan ringa sjukgymnasten och höra vad de tror, jag tror att det antingen är en bra jäkla stäckning eller muskelbristning. känns inte så gött iallafall.

I övriga nyheter.

* Smått(?!) irriterad över en situation där jag håller på att bli lite överkörd, och de kommer inte skapa någon god stämning.
* Ledsen på en arbetskamrat som kommer överge vår "familj" här till månadsskiftet.
* Ännumer irriterad över att man på Apoteket får stå som ensam kund i butiken i en kvart innan någon av de tre som jobbar kommer och expiderar en; skäms.
* Längtar till den där dagen då viss sak kan börja kännas som på riktigt.



Säg nåt!
Postat av: Tobias

svar: haha nej precis ;) haha!

2008-08-20 @ 22:39:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0