Helgens födelsedagsfiranden och dagens bedrift

Grattis Jimmy, 25 år den 30e. fan, nu har du bara hälften kvar till 50 :-)
image19

I lördags var de fika i utterbäcksbacken, och de va jättekul att träffa "familjen" igen, har inte lyckats att vara så social på sista tiden med en del av mina vänner, så de va jättekul att se att alla mår bra och livet lever som vanligt.
Träffade även Shabina som var där, kul o se den dumma blondinen ;-) som hade blivit Hagforsare då hon hittat en karl där. Kul för dig stumpan!



Grattis pappa 61 år den 31a...
Var nere med en blomma till gubben igår, jag var lite sur på mig själv, för jag skulle bränna en skiva till pappa och ge honom i födelsedagspresent. Hittade genom facebook och en grupp där för "estländare på drift i världen" en sida där ett estlänskt folkband (typ dansband) lagt ut massa utav sina låtar på internet och de har jag tagit hem åt pappa. Men men, när jag satte mig innan jag skulle åka idag så gick det upp ett ljus för mig... Den dumma blondinen hade glömt att köpa hem tomma skivor att bränna på. typiskt, jaja, han får väl skivan nästa helg istället.




Idag har jag vart jätte huslig... vilket verkligen inte hör till vanligheterna nyförtiden. jag grundstädade badrummet och la på ny matta och *trumvirvel* rensade igenom alla jäkla schampon o duschcremer o grejjer som ja knappt använder och faktiskt kastade en massa grejer och smink. vilken känsla att kasta grejjer. det är inte nåt jag gör ofta.
jag är en sånhär bra o ha människa.


jaja.
back to work

Säg nåt!
Postat av: Anna

Jag måste säga att jag är imponerad! slänga saker igen... är du säker på att du inte e sjuk...?

2008-02-04 @ 23:21:45
URL: http://amatory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0