Hello Kitty

Jag älskar Hello Kitty, precis som jag älskar allt annat lite småbarnsligt och rosa och sött.
Nu har ja beställt ett sånt där designat bankkort som man kan göra.. hehe, innehåller alla fyra övre komponenter, så de ska bli så härligt att få hem det :-)



Nåväl, ska pallra mig iväg till systemet en sväng nu, jag ska ju in och träffa min mysiga kusin Kerstine i morrn och vi ska iväg på nå gallaj. Det är så kul att ha kontakt med henne igen, eftersom vi var bästa vänner när vi va små, och sen har vi inte sets eller pratat knappt alls. Men när jag var inne hos henne sist så kunde vi bara konstatera; så mycke förändras man inte över årena =)

Ha de gott!

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0