Ska de vara på detta viset?!

Ring PLUS-mannen, och det illa kvickt för nu är jag förbannad.
Kommer hem och kommer inte in på gården för att kommunen/traktorn/nissen har skrapat vägen på vår gata.... Jättebra! Och han tyckte nog att de var en himla bra plats han hade hittat att dumpa alla is-kockor på också!!!!???





Största högen där når mig över knät, så jag kan knappast tro att han i traktorn tror att jag ska kunna komma in med bilen?


Åkte och lämnade karln på hans jobb eftersom han omöjligt kom ut med den andra bilen, sen körde jag hem Åsa...
En timma var jag borta ca och när jag kom hem åkte vägskrapar-arslet fortfarande runt på gatorna hemma men hade inte tagit bort detta!!!
Någon kommer få ett väldigt argt mail ikväll, för jag kan inte för mitt liv tänka mig att detta är helt okej och att det är meningen att jag som gravid eller min karl som halv-sjukskriven ska ta hand om detta?


Usch och fy för människor som inte gör hela sitt jobb!!

Säg nåt!
Postat av: Syster yster

Andas och räkna och andas igen ,inte bra att bli så arg..kram

2009-12-28 @ 18:51:14
Postat av: TeZ

fy fanken! ja hejja Soffie håller pådin sida, så kan de ju inte göra! kram

2009-12-28 @ 18:59:09
Postat av: Marcus J

Har en hög bakom min bil med. Mindre men fortfarande så jag inte kommer ut med bilen. >.<

2009-12-28 @ 19:46:26
Postat av: Henrik

4X4 rules.

2009-12-28 @ 20:02:34
Postat av: Tezz

det är juh helt sjukt när de gör sådär....fattar inte vad de tänker med... skicka ett argt mejl du, skulle ja med göra...

2009-12-28 @ 22:08:52
URL: http://tezzilezzi.blogg.se/
Postat av: Emanuel

Vilken stolle ::P

2009-12-29 @ 17:11:16
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0