Öh öh öh... Ha den äran!




Så idag uppnådde man då den aktningsvärda åldern av 26 år, så ett fyrfaldigt levene till mig -Hurra hurra hurra hurra! :-)
Här har de varit födelsedagsfirande ända sen i fredags, och det är ju inte fy skam det, ytterligare kommer Anna för lite firade-mys på tisdag också. Skönt med lite spridning på det så det inte blir för mycket nu när det är, så mycket redan hehe.
Tack alla för alla gratulationer; myyyys tillbaka på er!



Inatt hade jag förvärkar igen så jag inte kunde somna förn runt halv fem snåret. Det har fortsatt lite till och från under dagen idag också.
Inatt när jag låg vaken så tänkte jag de att det skulle väl inte vara så tokigt ändå om hon komme idag, det skulle ju ha vart en svårslagen födelsedagspresent om inte annat.
De verkar ju dock som att jag får ha min födelsedag för mig själv i fortsättningen också; men lite roligt hade de blitt.
Älsklingen undrade om det var just det jag ville här idag när jag gav mig ifärd med att hjälpa till att putsa fönstrena på altanen, på utsidan hehe, men jag ville mest hjälpa till lite, inte känna mig så overksam när han rusar omkring i värsta duracellkanin stil och grejar och fixar och donar nu med sin nyfunna energi efter operationen. Jag vill ju lixom också vårfixa, i riktig valross-stil då iställen, men ändock =)


Var förvärkarna slutar med mig idag de spörs att se, men jag har en känsla av att de här "falsklarmen" kommer fortsätta ett tag till.


Säg nåt!
Postat av: Jonas

Grattis grattis, tänkte komma förbi någon dag i veckan så ja inte kommer när det är så mkt folk ;) bra att du inte lämnar över hela styret te han ;P

2010-04-25 @ 19:10:11
URL: http://lifeofjonas.blogg.se/
Postat av: Nina

Grattis ännu en gång! :D <3

2010-04-25 @ 21:12:33
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Systeryster

jag skulle vilja se en uppdatering på magen innan den försvinner :-)

2010-04-26 @ 16:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0