Påskis

Mestadelen utav påskhelgen har som alla andra storhelger mest gått ut på att äta. Inte fy skam det, igår mat hos min mor och far med köttbullar och prinskorvar och janssons frestelse. Idag mat hos svärföräldrarna med stek och sås och smarrens, verkligen inte fy skam. Just nu väntar jag på att potatisen ska koka färdigt och att karl med polare ska komma hem från att ha handlat skruv, så är det dags att äta igen. Frippas nya diet efter operationen kräver både lunch och middag, men den enda som ökar i vikt utav det kan ni ju gissa vem det är =)
Jaja

I morrn ska vi ner och gratta Simon, syrrans yngste och mitt gudbarn. 10 biffiga år fyller han och det är ju värt att fira om nåt :-)


Simon, här på skogstur med mammas och pappas (och mitt) monster till gosehund Bärra.



Simon ska tydligen föresten lära sin yngste kusin (a.k.a skrutt i min mage) att bli bäst på tevespel sen, eller hur de där nu var :-)
Tror jag säkert att han kan lyckas med, hihi.



Glad Påsk iallafall på er därute!


Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0