Torka torka

Konversationstorka
Idétorka
Skrivtorka

Går mest här och väntar på att tiden ska gå ut
att tiden ska gå.

Är verkligen inte världens mest intressanta person just nu, för jag har egentligen bara två saker att tala om nu, och två saker i huvudet:
Bebisen och när den kommer och hur de kommer gå och hur de kommer bli och varför man inte vet allt och hur man kan vara så oberedd på nåt man vart beredd på så länge.
Att jag är förkyld och att det är väldigt olägligt och att det inte går över och varför jag inte bara kan få sova och hur mycket sår kan man få i halsen igentligen.

Så de kommer inte så mycket vettigt ur mig, och stubinen är inte sådär jättelång heller. Antagligen för tröttheten.


Lite Feelgood behövs då!
Tur att älsklingen har hittat bra musik till mig att lyssna på nu iallafall.
This is the shit :-)
Eller rättare sagt de här är The Baseballs och jag har hittat mina nya favoriter





Gjorde mig iallafall på humör för lite gardinbyte idag :-)
Alltid nåt.


Säg nåt!
Postat av: TEZ

du får ta med dig musik till bb de har en cd spelare som man kan låna (ej mp3) du få spela musik om du vill under förlossningen med.. kram kram

2010-04-19 @ 18:40:06
Postat av: Linda

Sv: Ja man sitter just nu bara och inväntar alla tecken på att det ska börja, men det ser dystert ut just nu:-( Men visst klarar vi av detta galant, vi är ju kvinnor;-)



Spännande är det allt att inte veta när och hur det kommer starta, med dottern hade vi planerat snitt så då visste man att imorrn så blir vi föräldrar så jag känner och räknas oxå som en förstföderska trots mitt treåriga lilla monster:-)



Ha en skön kväll..

2010-04-19 @ 20:15:06
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0