Roadtrip

Jaha, då fick man kalla in lite lekkamrater till Nicole på eftermiddagskvällen så man kunde koncetrera sig på att packa väskor inför avresan till Göteborg imorgon. Vi ska till Gothia Hotell och ha smekhelg, gå på julmarknad på Liseberg, äta julbord.
Ska bli så roligt!
Det blir förövrigt första gången vi åker någonstans och övernattar tillsammans, inte bara med lillskrutt utan överhuvudtaget. De ska bli intressant, men vi överlever nog de med. Vi har ju inte så svårt att komma överens min karl och jag.
Iallafall så var Anna med bihang (Daniel och Anton) här och lekte med Nicole så jag fick fixa lite. Det är självklart saker kvar att fixa, men jag orkar inte riktigt ta tag i nåt mer ikväll, ska bara vänta på att älsklingen kommer hem nu och sen sova.
Enda tråkiga med allt är att jobbet har lite jultillställning i morrn och det hade jag verkligen velat gå på, saknar mina arbetskamrater massor och de hade vart så roligt att vara där med dem, vi har alltid massa roligt när vi är på galej.
Har inte sett röken av nån av dem på väldigt länge. men men...
de kanske behöver vila upp sig ifrån mig, en del mår bättre av små portioner blondin åt gången, hehe.
well well.
Göteborg iallafall.
Julmarknaden kanske passar mig bättre än karusellåkandet. Jag har vart på liseberg två gånger och båda gångerna har de försökt fått mig att åka den där Balder... Aldrig i livet!
Bilden kommer från reseguiden.se

Säg nåt!
Postat av: Syster yster

Ta hand om varandra riktigt ordentligt nu i helgen och passa på att ladda batterierna Kramar i massssssssor till er alla men några extra till Nicole =))))

2010-12-03 @ 06:54:28
Postat av: Nina

det är riktigt fint på julmarknaden på liseberg! :) Ni kommer garanterat att gilla de :D <3

2010-12-03 @ 10:30:35
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0