Smet-mästarinnan V.2.0

Sockerkakan är precis urtagen ur ugnen och jag känner mig mäkta huslig ska jag tala om! Nu är det bara att vänta på att den svalnar lite och sen hälla upp ett glas kall mjölk och börja mumsa. Härligt! Jag funderade på att göra en till sockerkaka med annan smak, men jag kunde inte hålla mig från slickepotten, så de får bli en annan dag.



Var uppe uschligt tidigt idag för att ringa MVC och anmälde oss till föräldragruppen som drar igång nästa vecka. De ska bli spännande och se vad man kan få lära sig där, säkert massa nyttigt och lite lite trams för sånt brukar alltid finnas med i informationsdjungeln. Iallafall så möttes man ju i morse utav denna underbara uppenbarelse döpt till "ytterligare 20cm snö" vilket gjorde oss alla himla överlyckliga; speciellt Frippa som skulle till jobbet och fick börja dagen med att skotta. Jag hejade på, ringde mitt samtal och käkade lite sen gick jag och la mig för att sova bort hela förmiddagen och lunchen -de va jätteskönt.

Nej nu ska jag ner och hejja på karln som sitter i tvättstugan och snickrar ihop en ny katt-klösbräda-leksak ill våra små odjur, den blir jättefin ska jag tala om, så det gör inte så mycket längre att den gamla föll offer för våra tjockiskatters vikt.


Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0