Ikväll får jag mostervakt

Snart kommer Nina, min kära systerdotter hit och ska sova över till i morrn. Vara lite mostervakt och underhålla mig här på kvällen :)
Hon har såndärn prao här i stan och de kan ju va skönt att slippa gå upp mitt i natten och åka med bussen nån dag, så i morrn får hon väl lite sovmorgon förhoppningsvis om inte katterna terrar henne för mycket :)

Så snart måste jag sätta igång med snabba ryck och fixa iordning lite mat så de e klart när hon kommer (vet ju inte hur bortskämd hon e med sånt där *blink blink, systeryster. hihi*) sen får vi väl se vart hon vill sova inatt och så, hur mycket vi ska sätta igång och städa.. (säger jag med vindsvåningen i tankarna)

Skönt med lite sällskap iallafall, nån att stri lite med.

Här är hon, Niinaleinen. (lägger man upp bilder på sig själv på sin egen blogg får man skylla sig själv om de sprids på nätet... *mouhahahaha*)



<3

Säg nåt!
Postat av: Nina

katterna va snälla mot mig faktiskt ;) Tack för att jag fick komma och sova hos dig :D <3

2010-03-18 @ 18:28:24
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha ni är ju så jäkla lika också så det är ju helt otroligt lika egna båda två hahaha men goa är ni

2010-03-18 @ 18:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0