Nya tag!

Idag blir det att anamma vardagslivet lite igen då, för det är mycket som snabbt börjar släpa efter.
Men nu är tvättmaskinen igång och diskmaskinen med, så får vi se om jag kan orka börja röja lite i rummena. Ta lite i taget, jag har ju iallafall ett par veckor på mig att få stället skinande rent inför min älsklings återkomst hem.





Idag väntar jag också besök av min pappa som ska komma hit och hjälpa mig med diverse saker som inte riktigt är som de ska. Duschkabinen måste flyttas på för att komma åt att rensa avloppet, badkaret ska lappas i en slang så de går att använda för kompressorn till bubblorna har gått sönder och är borttagen. Rör ska sättas på bland alla rör i pannrummet... ja sånt där diverse som jag inte har nån aning om hur man ska fixa.

Pappor e bra!

Min pappa va så snäll och körde mig fram och tillbaka till Uppsala igår så jag kunde få träffa min älskling. Sjukhusbesök är aldrig speciellt roliga, och det är ju speciellt inge roligt att se sin älskade ha ont, men nu börjar det gå åt rätt håll så det är bara att bita ihop och fixa det här. Allt är iallafall som det ska efter operationen.


Säg nåt!
Postat av: Syster yster

Gud vad bra att allt går åt rätt håll och jag såg att du hade en del att fixa med och det är ju det där att ta lite i taget som är nyckeln och i vårat släkte så kan det nog vara lite svårt men man måste göra det så mår man mycket bättre "så en sak i taget" helt rätt, gud vad mycket svammel det blev men du fattar nog vad din virriga syra menar..kram på dig eller rättare sagt ER..

2010-03-17 @ 08:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0