Tipp Topp


Idag har jag fått hjälp med att köra massa skräp till tippen, återvinningen, så nu behöver man inte vara rädd för att staplarna med tomma kartonger ska anfalla nere i källaren en mörk kväll längre, tack Micke! :-)

Seeeen va jag till barnaffären och köpte en ny kudde; så nu är barnsängen färdig, bäddad och bara väntar på att en liten tult ska infinna sig i den.... om ett tag, EFTER att pappa i huset kommit hem vill jag bara tillägga!

Sött va! Hihi...



Annars har ja väl inte fått sådär mycke gjort idag, men de behöver man inte alla dagar heller. Så härnäst tänkte jag ta och kolla klart på Arn som jag spelade in igår och fortsätta på virkningen som om jag lyckas ska bli en duk när den blir klar :-)

Säg nåt!
Postat av: Syster yster

MMMM vad mys tänk när den sängen blir fylld mmmmmm..

2010-03-24 @ 10:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0