Bebis-snack

När ja blev gravid så sa jag bestämt till mig själv att jag inte skulle bli en såndar som inte bloggar om nånting annat än bebis bebis bebis.
Hehe.
Nu har jag kommit på att om man ska blogga om det som händer om dagarna och ens funderingar; och det enda man gör är att amma, trösta, byta blöja, bada, amma och sova så blir de ju helt enkelt det mesta ämnet att berätta om. Det är ju ganska oundvikligt haha.
Hur tänkte jag...

Så..
Idag har Nicole invigt babysittern, och den blev godkänd verkar de som för hon sitter här på golvet och sover. När hon vaknar så blir det ett bad, och det borde bli snart förhoppningsvis att hon vaknar så vi kanske kan sova i rätt tid i natt.

Idag hann jag komma ut i solen och ner till lannet medan tösabiten sov på dagen.
det blev att sätta gul och röd och silverlök, så sallad och morötter och dill, och plantera persiljeplantorna från mamma. Hoppas att grejerna växer upp nu också så man kan göra god sallad till maten och lite så... förhoppningsvis så blir de lite tomater på plantorna i år också, hehe.

Nej nu skriker de i famnen på min karl, så bäst att springa och slänga fram tutten, hehe

Säg nåt!
Postat av: Agneta

Det kommer vara många saker du får ändra på.Men sånt är livet. Blev utskälld en gång för en viss sak som denna människa tyckte att så ska mina barn aldrig få göra, men vad hände, även hon mjuknade och lät barnen få göra vissa saker :) Kram ha en mysig tid. De växer fort de små . :)

2010-05-23 @ 17:23:29
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0