Fredags-inlägg

Okej.
Pappa har nattat våran stora lilla tjej. Hon var helt slut efter sin kusin Mimmi's 11-års kalas nu ikväll. Och som smör på moset så blidde de ju ett badkarsrejs innan nattningen. Lite i senaste laget, men Nicole hade lika roligt för det.
Usch va mycket det är nu. Men det känns iallafall som att bröllop/dopet är under kontroll.. minus det faktum att vi inte träffat prästen än!! men det hinns väl; det är ju en hel massa veckor kvar tills det är dags.... tre iallafall... knappt... jaja de blir nog väl.
resten är i princip klart iallafall. mamma och syster verkar ha sitt under kontroll också, eller så säger de bara de så jag inte ska få panik hehe. nej, de går nog bra för dom, eller hur syster!!? :-)
Älskling och min pappa har jobbar hårt denna vecka på att byta, eller rättare sagt sätta in en till ackumulatortank hemma. Och efter mycket micklande hit och dit och älsklingen har slitit sitt hår och läst instruktionsböcker så funkar allt perfekt! duktig han är min karl! hjärta han!
Big news, Big news!
Hittade Nicoles första tand igår! åh så stor hon blir =) tänk att det kan gå så fort ändå. hon var ju nyss min lilla skära spädgris som bara tuttade och sov. nu har hon tand och försöker sitta upp själv och pang så snart smäller hon i dörrar och tycker mamma sjunger illa och lägger näsan i blöt och så flyttar hon hemifrån.... fan... jag går snart i pension om tiden ska gå såhär fort... bara att förbereda sig för 40-års krisen!
jösses... nu vart ja trött =)

Säg nåt!
Postat av: Syster yster

Vi har allt under kontroll faktiskt så här är det lugna gatan Och är det något du vill ha hjälp med så hojta till bara Love you

2010-10-09 @ 09:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0