Ge mig ork!

Hon bara sover mindre och mindre nu, lillskruttan. Vägrar somna, vill bara leka. Sover middag kanske för mycket på dagarna, men jag är ju också trött då. Vet inte hur jag ska vända på det.
Älskling har fullt upp med allt nu också så det är lite körigt.
Allt med bröllopet blir lidande; det har gått en hel måbad utan att jag fått en enda grej gjort!! gaaaahh! Det driver mig till vansinne. Att inte ha full koll, att inte kunna planera. Att egoistiskt säga att allt jag planerade inte kunde genomföras p.g.a andra bekymmer. Jösses. Stressad och trött. Och har ont.
Har så ont i ryggen.

Sitter här nu och hoppas på att lillaknosan ska bli trött snart igen, så jag kanske kan få sova en liten timme till. Hon vaknade när vi gick och la oss, och efter amning ville hon förstås inte sova, och sen vaknade hon för en timme sen ungefär och skulle ha mat igen. Och nu leka. lekalekaleka.
hon blir nog snart trött igen...
Och jag är nog på bättre humör sen.

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0