Sakta men säkert

jodå, lite hinner jag allt få gjort mellan varvena. fixa inbjudningar här, kolla klänning där, åka köpa saker hit och dit. Men det går inte fort inte. Och saktare lär det gå nu när älskling börjat jobba heltid igen frånochmed idag. Men men, vi är halvvägs hemma, i mål.
En klänning till den rodnande bruden är fixad och klar! Åh va glad jag blev över att tanten i brudbutiken verkligen kunde sin sak! Jag hade väntat mig långa stunder med provande och funderande och besvikelse över att inte kunna bestämma sig. Men jag kanske var den minst omständiga blivande bruden i mannaminne., andra klänningen jag provade var precis den jag inte visste att jag önskade mig! Så underbar fin klänning, och priset var under vad jag nånsin kunnat drömma om. SKÖNT! Dopklänning fanns också där att köpa, så det är en till grej på att-göra listan att bocka av.
Prova kostym kvar till min älskling nu, dressman nästa.
Plus allt lull-lull, men de ska väl gå att ordna.

Nu sitter jag här alldeles själv på kvällen. Nicole har just slumrat in, och Frippa jobbar till tolv och tjugo. Bara relaxa lite. Fast jag har saker som måste göras.. kanske ska göra det... nej, inge orka med nu.
Tv blir bra ikväll. Grejer får fixas i morrn eftermiddag, karln e ju trots allt ledig, så då är vi ju två.

Och här är de två. Mina älsklingar och ljus i livet.
Gullisar!



Lovi-lovi! <3

Säg nåt!
Postat av: anna

Ja vi kommer ha de sötaste tjejerna som någonsin funnits! Det är ju en sak som är säker.. =)En rosa och en blå.. Men ni som tycker om rosda får väl hoppas på att tjejen gillar rosa när hon får välja färger själv.. För då kan vi ju inte säga nej till rosa.. =)

2010-09-02 @ 10:37:09
URL: http://amatory.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Du vet vad ni ska vara fina när det är dags ååå vad vi längtar och vad stollt jag kommer att vara och en del tårar kommer nog också att trilla på kinden.

Jag har tagit mig i kragen och börjat blogga ett tag igen =) Vi finns här vet du om det blir för svårt med allt nu när det blev som det blev ,det är bara att hojta till så kommer syster som ett jehu Love you babe

2010-09-03 @ 06:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0