Smaskens!

Måste visa va vi smaskade på häromdagen till middag...
nej! de smakar inte lakrits, smakar precis som vanligt, men de kändes väldigt udda att äta svart mat!
Gott va de iallafall, men jag rekomenderar inte euroshoppers irlänska nötfärs på Ica.. vi skulle vara lite ekonomiska tänkte vi, men ben-malaren i irland är tydligen inte lika effektiv som den svenska, för vi fick benbitar i tänderna både jag och älsklingen.. mindre trevligt.

Säg nåt!
Postat av: Syster yster

ööööö jag vet inte om jag kan påstå att det ser gott ut men ögat har nog fel denna gång ,synd på benbitarna håll er till svenskt det är nog mest ekonomiskt om man tänker på vad tandläkaren vill ha för ett besök =)

2010-09-29 @ 18:34:04
Postat av: nadia

Var det inte den köttfärsen ica har dragit tillbaka!? Den innehöll salmonella.



Skickar med en länk till hallandsposten som skrivit om det. http://hallandsposten.se/nyheter/halland/1.984981-kottfars-kan-innehalla-salmonella



Får hoppas att ni inte blivit drabbade :S

2010-10-13 @ 15:18:55
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0