Bebis-snack

Okej
Jag tror hon somnat djupt nog nu.
Så om jag lägger manken till så kanske jag kan få ihop ett inlägg.
Det är så svårt nuförtiden. När jag har lust att skriva så finns det ingen tid, och när jag får tid över, har hjärnan gått ner på lågvarv. Det liksom bara surrar runt i viloläge där inne i skallen.
Rätt go känsla det med; att klocka ut innan man gått och lagt sig.

Lilla skruttbebisen växer upp så fort att vi inte hinner med. Hon kommer på nya sätt att roa och oroa oss varje dag, och hon börjar komma ihåg vilka saker som är roliga och vilka som inte är det.
Och det är inte alltid de uppenbara leksakerna som är bäst....




klicka på bilderna för att göra dom större

Nicole lärde sig tillexempel häromdagen att det är jätteroligt att göra pruttljud med munnen när man precis fått en stor sked med gröt! Mamma skrattade men var väl måttligt road av att få gröt i hela ansiktet.
En annan sak som hon lärt sig för längesen är att om man demolerar babygymet så får man lättare tag i leksakerna...



Smart brutta...

Nåväl.
I morgon får vi tjejer en heldag själva, för då ska Frippa upp och hämta sin syster på Arlanda. Det ska bli roligt att träffa henne igen.
Så va vi ska hitta på att fördriva dagen med i morrn de får vi väl se. Det finns ju massa att göra. Det kommer inte bli en lugn stund. Som sagt, man kan ju alltid hitta något att slicka på, eller sparka ner, eller dreggla på. Eller så kanske vi kan gå på promenad med den hemska vagnen så hon får skrika lite, för vagnen kan man inte ligga i ute, för då ser man ju inget!! Hemskt hemskt.
Idag provade vi en ny grej, att gå runt med baby björn- selen inne och vattna blommor och spela pianot och dansa lite och strosa till brevlådan. Då fick hon nått nytt att fundera på en stund. Selen har mest legat i bilen förut, för jag har haft den när ja gjort snabb ärenden till blandannat apoteket och så, men den har aldrig riktigt vart nån hit enligt Nicole, men idag gick de bra.

Nej, de får väl bli en sista bild på skruttan här nu då, så ska jag börja fixa med kvällsmaten till min älskling kommer hem här strax så vi kan sova snart.



Kvällsmysig..

Natti natti!

Säg nåt!
Postat av: Nina

Så jäkla söt är hon! :D

2010-09-10 @ 10:46:48
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Skrut lisa är ju såååå härlig så det finns inte maken till go unge =)

2010-09-10 @ 15:11:17
Postat av: maria

Hon är ju så fin!!! Babysittern var också supersnygg, vad är det för märke???

2010-09-10 @ 19:35:32
URL: http://pyjamaspojken.blogg.se/
Postat av: anna

Lillskruttan... Hon börjar lära sig sina rackartyg nu men gudmor ska lära dig alla jag kan.... =)

2010-09-11 @ 12:59:03
URL: http://amatory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0