Och så var det blondinen...

Ja, och så var det den om blondinen som jobbade på sin häck hela långa dagen, och svetten den rann och hon skulle komma att ha träningsvärk i armarna flera dagar efteråt.
Men sjujädrans vilken läcker häck de vart i slutändan!








....




Som Anna så fint uttryckte det när jag hänvisade till att det var häcken i trädgården jag skulle prova på att trimma för första gången -"Ja jag hoppas att det är trädgårdshäcken... Kan du klippa den andra häcken med sax så tycker jag nog lite synd om Frippa (min man)....



Säg nåt!
Postat av: Gurkiss

Visst är det härligt att få fint i trädgården :)



Ha de gott.

Kram Gurkiss

2011-07-15 @ 11:21:35
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Onas

om det hade varit den andra häcken du skulle klippa med sax/trimmer så hade nog många blivit oroliga och då hade nog dem där sakerna i vita rockar kommit på besök ;)hehe hoppas det blir fint fint sen :D

2011-07-15 @ 22:04:33
Postat av: Syster Yster

Hahahahaha jaa Anna kan få till det =))) Jag hade aldrig vågat säga det hihihi

2011-07-15 @ 22:35:26
Postat av: Anna

Klart man måste våga säga det.. =) Man ska alltid säga det man tänker... =)

2011-07-16 @ 13:31:00
URL: http://amatory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0