Fotoblogg? njae, inte direkt..

... De finns 100 000 blondiner redan därute med dyra kameror som tycker de är proffsfotografer, så jag behöver inte lägga ner näsan i den kategorin.
Men jag vill ändå visa vilka härliga bilder jag lyckats med på min helt vanliga "Smartfån"!


Bland alla dessa "Appar" man kan ladda ner (se hur de ungdomliga hightech slanget sitter i ryggmärgen trots min ålder) så hittade jag en rolig kamera app som heter "Vignette Demo", ja demo för inte tänker ja lägga ner en massa jädra slantar för att proppa telefonen full i grejer jag aldrig hinner med att använda inte!


Där är de iallafall himla lätt att vara fotograf stjärna!
Titta här vad jag lyckats få fram med mitt konstnärliga hököga riktat på min omgivning. Detta får photoshop att likna ett MENSA-test, och det är en himla tur för mig för photoshop är inte min starka sida!








Inge nådigt busig unge man har föresten!

Säg nåt!
Postat av: Syster Yster

Vilka bilder Och du jag bara måste få en utskrift på den där underbara goa ungen för den bilden blev ju så bra =)

2011-06-24 @ 06:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0