Scrapping på paket etc.

Måste dela med mig av lite scrapping design som jag gjorde till syrrans paket när hon fyllde år.
Vart riktigt nöjd själv, och det var roligt att göra allt i ett genomföljande tema.
Denna "goodybag" gjorde jag efter en liiiiten liten mall i en beställnings- och inspirationskatalog från företagen Stampin up! som jag fått av min svägerska i Canada.
De va lite pillimariskt då mallen endast var ett par centimeter stor och egentligen var en beställningsbild till ett set man kunde köpa med färdiga ark att vika.
Men skrutt den som ger sig!!
Paketet kläddes in i kartong och piffades till med ett band i samma papper som påsen och likadana blommor!
Kortet följer givetvis samma färger och mönster och jag kan lova att de dröjer länge innan jag gör ett liknande kort igen!
Fick idéen med "papperssnurran" från en scrapbooking tidning jag köpte på bokia för en tia. Det såg enkelt nog ut att göra den i beskrivningen, men ack när man inte har exakt samma tejp att fästa med, ojoj. hade egentligen tänkt att limma iordning snurran och sedan sytt fast en träknapp i mitten men det slutade helt sonika med detta, där jag massakerade en tygblomma och gick lös med karlssons klister så jag aldrig trodde jag skulle få isär fingrarna igen, knappen i mitten sitter genom allt med "jungfruben"
Tur att resultatet blev så bra, annars hade jag nog gått upp till öppna spisen och tuttat eld på både kortet och tidningen med beskrivningen i haha.
Så va tycker ni?

Säg nåt!
Postat av: Micaela

Sv: Haha, ja, det hade ju verkligen varit mer ekonomiskt att köpa en på macken iaf.. :D Personligen låter jag nog hellre bli att skryta, och köper en billigare lampa ;D om jag nu måste ha en lampa i väskan vill säga, haha.



Snyggt kort! :)



Ha en fortsatt bra kväll!

2011-06-19 @ 22:19:42
URL: http://miiwaolsson.blogg.se/
Postat av: tildaa

ååh, sånt där är så fint! önskar jag hade tålamod att orka lära mig sånt :(

2011-06-20 @ 10:22:20
URL: http://vildatildaa.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Det var ju så fint och även det som var i ,den hänger alltid runt halsen på mig förutom när jag duschar =)

2011-06-20 @ 14:56:45
Postat av: Ann-Sofi

Snyggt jobb!!!

Vad duktig du är!

2011-06-20 @ 22:05:36
Postat av: Gurkiss

Jätte fint du gjort :)



Ha de gott.

Kram Gurkiss

2011-06-21 @ 20:24:41
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Anonym

direkt länken funkar inte. det är inget virus på den sidan :)

2011-06-23 @ 23:08:47
Postat av: alexandra

synd att man inta har tid och göra sånt, verkligen fint

2011-06-23 @ 23:23:01
URL: http://alexxandrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0