Stickigt värre!

Så, eftersom duken blev klar igår så bestämde jag mig för att, istället för att börja på åter ett nytt projekt, öppna min "syjuntekorg" och välja bland alla de halvfärdiga projekten.
Så nu har jag stickat några varv på denna halsduk jag började på för 4-5 år sedan.
Blir nog inte så tokig när den blir klar :)
(Klicka på de små, så blir de större såklart)
I stickningsväg är jag inte alls speciellt avancerad, utan kunskaperna sträcker sig till halsdukar och benvärmare, men det är ju viktigt att inte frysa om hals och ben, -visst!
Anledningen till att jag inte blir bättre än så kan ju vara för att jag vägrar allt som heter mönster och beskrivningar. Jag gillar att göra egna mönster och att komma på saker själv vad gäller handarbete.
Kanske kan man lära om någon gång men så är det nu iaf.
Nej, tillbaka till halsduken och Criminal minds - suspect behavior.

Säg nåt!
Postat av: Syster Yster

Ååå då kanske man kan beställa ett par benvärmare ? =)

2011-06-17 @ 05:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0