Tävlar på Nelly.com

Nu är jag med och tävlar (i att skänka bort en gratis idé till klänning på Nelly.com där de förbehåller sig all rätt till designen vare sig jag vinner eller inte, och vinner ja, så verkar ja inte få ett dugg...)
men de kan ju va roligt att va med och tävla iallafall...
eller hur...

Här är min design iallafall
Om ni gillert och inte har nåt för er kan ni ju gå in och rösta på min klänning :)


Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta




Säg nåt!
Postat av: Amanda Beaudry

Sv: Nu är det gjort! :)

Rösta gärna på mina andra 2 klänningar! http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=yIYPTqrtb57uYESUn4wDdhtKZ7uvjLQWSnllRQSsIOceRtw5ki8B#Gallery

2011-06-24 @ 01:27:21
URL: http://amandabeaudry.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Den var ju snygg så en röstning har jag gjort =)

2011-06-24 @ 06:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0