Då ska man vara på G igen då

Klockan är 13 och jag har precis orkat mig upp ur sängen. Tydligen är det en jättelång fördröjning i reaktionen från väckarklockan, som jag ställde på 10... 3 timmar för ljudet att nå hjärnan, det är inte ett bra tecken. Nej, igår fick ja släpa med mig symaskinen och sätta mig hemma hos min kompis pappa och sy upp byxor åt hennes bröder. jag var klar vid 23, efter mycket trådtrassel och en avbruten nål. bara för att jag har en symaskin betyder ju inte det att jag ska vara bra på att sy, hallå.
Men de skulle ha byxorna till Åsas 25-årsfest ikväll, själv stod jag i en timme igårkväll och funderade på vad tusan man skulle välja för kläder. tillslut blev valet en svart knälång kjol, ett lila linne och en beige väst. det blir bra hoppas jag. problemet med mig är att jag har alldeles för mycket kläder.

Ska vara tidigare på plats och hjälpa till att ställa iordning den där festen med, och jag kan säga att just nu är jag inte alls på G, sitter med en stor kopp thé i handen och försöker mentalt tvinga bort den här förkylningen som smugit sig på.
Önska mig lycka till med det.

Såg just den här reklamen för försvarsmakten, måste gå in på de där officier.nu och se vad det är för nåt :-)

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0