God Jul, en början på mitt liv som bloggare

Då har man kommit hem från en stressig Jul hos flera i släkten. vi delar upp det lite eftersom vi är en ganska stor familj. det var lugnt så länge mina syskonbarn var små, men nu börjar de bli trångt, och bonusbarn på köpet osv, gör att man får improvisera nuförtiden. jag hänger mest med och åker bara dit jag blir tillsagd, då jag inte har någon egen familj me barn osv.

iallafall, så när jag kom hem här och satt och grejade med min julklapp till mig själv, en laptop, kom jag på idéen med de här att blogga. folk på jobbet gör de, och sk. blogg på communitys jag är medlem i uppdaterar jag ju ganska ofta, så varför inte skaffa en äkta blogg. så så blir det.

får väl se vad som kan bli huvudämnena här. jag antar att det kan bli mina funderingar runt vad som händer i allmänhet. som person mellan 20 och 30 är man ju någonstans i mellanlandet där det är dags att lämna ungdomslivet bakom sig och bli vuxen (är vad jag har hört iaf)
får väl se om jag har några chanser i att lyckas med det :-)

God Jul!

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0