Tråkigt när man inte kan lita på folk

I morse (läs eftermiddags) vaknade jag upp med världens huvudvärk, självförvållat givetvis. Det var kräm i bålen på den 25årsfesten kan ja meddela. Åsas fest var en hit, lagom me folk, blandat folk. jättekul verkligen. Enda tråkiga skulle väl vara det att min två veckor gamla kamera mystiskt gick upp i rök och försvann. Iofs, mystiskt och mystiskt, den fanns blott en person som lämnade festen, efter att jag haft min kamera senast, som jag inte känner eller litar på. Men men, saker kommer upp till ytan förr eller senare. Tills dess är det inte mycket annat att göra än o åka ner till affärn och skaffa en ny, för vad jag har märkt, efter att inte ha en kamera på ett dygn,,,, jag har redan abstinens!

well well, R.I.P my dear camera, I'll miss you

image3


Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0