Uppdrag..

...vända rätt på dygnet.

Blev sittande framför teven som vanligt nu ikväll, det var Dexter-maraton på 6an. när det var slut här vid 3-tiden så kom jag underfund med att jag har hållt på såhär i över en vecka, allså att aldrig komma i säng och sen sova bort halva dagen. Nog för att jag ska jobba eftermiddag till veckan så att det inte spelar någon roll, men jag hinner ju inte få något gjort här hemma.

Så nu ska jag helt enkelt hålla mig vaken, till 7 iallafall tänkte jag, då kan jag knalla ner till källarn och börja tvätta, sen får det bli en liten tupplur och så sätta igång att städa, när jag har börjat med något får jag ingen ro till att sova, så då kommer jag garanterat vara riktigt trött i morgon kväll, eller ja, kvällen som kommer, som tekniskt sett är ikväll.

Just nu håller jag mig vaken genom att spela poker online. spelar med låtsaspengar för tillfället, då jag e riktigt kass på poker (lika bra att erkänna)
Så nu är det dags för en runda igen efter en liten tur till kylskåpet och en rökmojj. wish me luck!

God morgon!

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0