En Lista...

Denna har ja snott av Anna, eftersom jag inte har fantasi nog att göra någon egen :)


F A K T A?
Namn
: Sofie
Smeknamn: Soffie, Hippie, tja va mer?
Födelsedag: 25/4
Bor: i världsmetropolen Degerfors 
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Det är meningen att det ska va blont...
Gör: Gör, som i just nu, eller gör som i proffesionellt sett? Jag fördriver tiden och jag jobbar på sågverk. 


F A V O R I T?
Färg
: Rosa
Plats: Mor o Fars hus
Drog: Coca Cola
Fordon: Min Astra
Djur: Katt... och Häst... och Hund också
Affär: Just nu: I Am i Örebro
Serie: Gilmore Girls
Cafe: Ekeliden
Skor: ehh, bra fråga för någon som har över femtio par!

B R U K A R  D U?
Titta på dig själv i spegeln: Ja, givetvis
Gnälla: Dom säger på jobbet att jag är bra på det
Skrika: Ja när jag blir arg
Sova: Japp de e ja bra på
Försöka vara annorlunda: Nej, men ibland försöker ja va normal o de brukar skita sig
Klä dig i svart: Ja, de händer, olyckor sker, så att säga
Hata folk: De e ganska sällan

Lita på folk: Inte på direkten


N Ä R?
Åt du senast
: Kl:11.00 om det gäller mat, 18:30 om man räknar allt som allt

Läste du en bok senast: Söndag Kl: ca 23.00

Var du på konsert senast: Nja, de va längesen, men de blir i Juli

Köpte du något senast: Kl: 15.30
Kysste du någon senast: Ehrm... få se nu... nej nu vart ja deppis
Svor du senast: När telefonen ringde och jag inte kunde hitta den, en timme sen ungefär
Sjöng du senast: I bilen hem

Klagade du senast: På jobbet idag när en bräda kom och anföll mig


H A R  D U?
För många vänner
: Kan inte få för många vänner, bara för lite tid
Tvångstankar: Jo de finns, men de erkänner ja inte
Någon annan psykisk sjukdom: Pass :-*
Brutit några ben: Ja en del

Några piercings: Har haft i öron och i navel, inga nu

Tatuering: Två, en på rygg och en på överarmen

Egen dator: Japp, två faktiskt
Gjort bort dig rejält: Haha, de kan du tro
Bra självförtroende: Ibland
Kysst någon: Jepp
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nope
Varit kär: Klart man har
Blivit kär i någon på nätet: Nyfiken, men de brukar gå över fort
Dumpat någon: japp
Blivit dumpad: japp
Varit otrogen: Ja, de e väl ingen idé att förneka


H U R? 

Svarar du i telefonen: Sofie!
Fördriver du tiden: Me allt möjligt
Mycket pengar har du: Just nu, ligger på minus
Tjänar du pengar: Ja
Bäddar du sängen: Ibland, men oftast hinns de inte med
Ofta diskar du: När ja orkar
Ofta städar du: För sällan
Går det på jobbet: Åt fel håll
Ofta träffar du din familj: Varje söndag

Mycket äter du: Tills ja blir mätt



Ä R  D U?
Förstående
: Jag försöker va de
Öppensinnad: Oftast
Arrogant: Ja de kan nog hända
Osäker: Ibland
Intressant: Klart ja e
Hungrig: För det mesta
Smart: Jag tycker det, men inga andra
Barnslig: Man e så gammal som man gör sig
Liten: Eh, pass
Lätt: Lätt som i lätt eller som i lätt... konstiga frågor
Rolig: Ja, de tror ja
Pratglad: För mycket ibland
Hälsosam: Olika
Blyg: Nej de har ingen anklagat mig för o va
Lätt uttråkad: Ja, tyvärr
Arg: Så lite som möjligt, ja blir så hemsk när ja e arg
Ledsen: Ibland
Glad: Mer ofta
Pålitlig: Som HellyHansen
Laglig: Inga kommentarer
Filosofisk: Ja, mycket, och ingen förstår mig
Svår: Ja de e jag nog
Positiv: 50/50
Originell: Jag hoppas att ingen annan behöver stå ut med att va som jag iallafall
Bra på att ge komplimanger: säkert inte nog
Bra på att få komplimanger: nej, jag är allergisk, får utslag



V Ä L J
Katt
eller hund
Vit eller svart

Vatten eller land
Telefon eller internet
Musik eller tystnad
Bok eller film
Leva eller dö
Tjejer eller killar



Så, nu vet ni allt om mig, bra va!

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0