Hurtbulle utan ork

Idag orkar ja knappt ta mig från soffan... seeg! så jag har spelat lite poker på betsson, det har gått ganska bra, kör på playmoney givetvis, annars skulle ja va pank för längesen.

igår va de fint väder så jag tog tag i mp3spelaren och tennisskorna och tog en promenad till min bror. och va härligt de va! soligt, man kände lukten av grillat i luften. mysigt den här tiden på året, nu skulle jag bli riktigt nedslagen om snön kom igen.
de vart ett himla rantande fram o tillbaka över byn innan jag var hemma igen på kvällen, mätt av tacos som svägerskan
 bjöd på (min bror va jättesjuk så han va inte till mycke hjälp)
kom hem, hann sätta mig och börja kolla på film så ringde anna.. ja.


i morse fick ja för mig att inte alls gå upp tidigt, så jag skulle få sova ut efter gårdagens friska luft. men nej... Åsa den lilla muppen va förstås tvungen o väcka mej.

nu ska jag åka upp till just henne en sväng o se hur hon gjort om hemma hos sig.

ha de!



just de, jag har världens gulligaste mp3 spelare, Hello Kitty! enjoy
image22

Säg nåt!
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

en hello kitty grej de ser ut som japanerna själva tycker jag

2008-04-19 @ 17:20:50
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Tobias

svar: åh tack :D superkul att höra!

2008-04-19 @ 22:35:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0