Sjukt! Död som konst

jaja, jag vet, jag ska inte sitta framför datorn, jag skulle ju göra nåt med min lediga dag, MEN, jag ville bara rapportera om det sjukaste jag läst på länge.
Detta ur ett inlägg i Perez Hiltons blogg.

Den Tyske konstnären Gregor Schneider letar tydligen efter en döende person som vill ställa upp frivilligt att spendera sina sista timmar i en konsthall så att "besökande kan studera och beundra ljusskenet som spelar över en människa när den kämpar för sitt sista andetag."


Gregor Schneider
image26

Ursäkta mig, men detta är inte konst, och inte kulturellt, bara sjukt och förvridet!
Jag vet inte hur ni ser på konst, men jag försöker vara öppen för saker och ting.
Detta ,huruvida, borde vara brottsligt. Hoppas för gudsskull att han inte hittar nåt museum eller konsthall som ställer upp på detta.

yuck!

Säg nåt!
Postat av: Tobias

svar: haha nej usch då :D men hellre vara för varm än att frysa ;O

2008-04-24 @ 19:29:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0