PiP fredag, Lillasyster, Adam Tensta

UNDERBART!!! LiLLASYSTER självt var värt de 700 spännen man pröjsa för ett tredagarspass.
sämsta möjliga tid spela de på men röj som fasiken var det-- 13.30. Det var inget minus direkt när de dök upp och våldgästade Hardcore Superstars spelning.



närmast i morrn är det Hoffmaestro & Chraa klockan 15.00
Vette fan hur ja ska orka men de ska nog fan gå.

Tack till sommarjobbare Johan hos oss som agerade pojkvän en stund när man behövde bli av med en jobbig blond kille på Adam Tenstas spelning.  Jag ville ju bara ha hjälp uppför backen. Sen klarar ja resten på egen hand liksom.
Tack vännen, du e guld värd. Han lovade att vara lika hjälpsam i morrn om jag behövde det. Gó han!

Bilder kommer, JAG LOVAR!!!!!

tills dess, njut av vad jag lyssnade på vid lunch idag.... givetvis inte jag som spelat in. detta är en youtubeversion från MTV programmet mycke mer än müsli

Lillasyster - Nu har jag fått nog av dig.

Säg nåt!
Postat av: Johan

Skämta inte att lillasyster var det bästa ever!

2008-08-02 @ 10:50:14
Postat av: Jonas

I Was there with you :D:D tack för en trevlig 3dagars festande :D och 2kvällars festande säger fjollan ifrån sthlm ;)

2008-08-03 @ 02:50:56
URL: http://lifeofjonas.blogg.se/
Postat av: Anna

I am in love helt enkelt! Jag vill ha mer!!!!!!! =)

2008-08-03 @ 13:53:15
URL: http://amatory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0