Bloggvärlden

Vissa bloggar fastnar man bara för.
Går givetvis in på mina kompisars bloggar för att se om de har uppdaterat något, vilket de faktiskt är sämre på än jag själv.. bättring!

Sen kollar jag ju lite på vad de är för några bloggar i topplistan. Där handlar det ju ofta om mode och alla tycker om precis samma sorts kläder, vilket också är samma sorts kläder som modemästarna på aftonbladet och expressen tycker om.. skräll!

En unik blogg av en unik tjej, med ett helt unikt bitskt tonfall finner du "hemma hos" Hertiginnan.
Hon säger vad hon tycker, har svar på tal till de som inte tycker om henne och trivs väldigt mycket med sig själv vad det verkar.
Hennes blogg är en av de som jag rutinläser och idag är jag omnämd där, efter en kommentar jag skickat :)
Tänk vad jag kännde mig lite speciell och sedd för ett ögonblick; blev riktigt ego en stund. Tack för den boost:en tjejen.


gnatt!

Säg nåt!
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

nu har jag nämt dig igen

du liknar förresten clair daines om du vet vem hon är. Hon spelade julia mot leonardo dicaprio i romeo och julia.

2008-07-04 @ 09:25:06
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Gurudas

Osminkad "kändisbloggare". Gissa vem?



Look a like tävling, vinn fina priser.

Var med i min tävling och vinn live dvd och dubbel cdn med metal, som är recenserade i min blogg.



Hur du går tillväga?



Tävling gäller tom måndag kväll. Du gissar vem nedan kändisbloggare (look a like)som är på bild nedan. På måndag kväll lottar jag en vinnare av de som gissat rätt.

2008-08-23 @ 19:16:21
URL: http://gurudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0