Formel 1, nagelfixande och söndagsstek

Uppsläpandes ur sängen vid halvtvå snåret hann jag få i mej en såkallad morgonmacka innan det var dags att dra till anna o daniel för formel 1 tittande och finmiddag. Helt okej att börja dagen med att halvdöd sitta och glo på teven medan anna pysslade och grejade med mina naglar. Mycket idéer har hon, och efter litet övande har jag inga som helst tvivel på att anna kommer bli en riktig nagelarts-picasso, eller vad tror ni?



Jag är så gärna försökskanin för alla hennes ryck hon får.
Iallafall så vart det helt plötsligt en mycket mindre machostämpel på Formel 1 temat. Och bara det var ju intressant, krasch, mycke konstigt hände under safetycar:ens runda och för en stund kunde vi helt plötsligt ha fått den mest otippade vinnaren. Fulsnöret kom fram i lagen för att spela på vinnarens fördel och då känndes allt precis som en repris från schumachers vinst för nåt år sedan. men men.
Husmors anna kom fram med så söndagsstek lyckades hon tota ihop. Hon e inte bet hon inte.

Har ett nytt beroende på framfart oxå... Wii Sports. Jag har efter att ha spelat massa i natt och oxå idag fått Wii-axel, i motsats till musarm och tennisarmbåge, hoppas de går över. Får väl ta till kylkrämen om inte annat.

Nu har jag inga speciella planer för resten av kvällen, än så länge. men de hinner ju ändra sig antagligen



Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0