Jalla Jalla! Underbart!

Okej, jag har inte sett den förns nu, okej, jag vet, korkat!
Jag har redan blivit idiotförklarad av Åsa för det, men nu har jag sett den. Filmen Jalla Jalla!

Och vad underbar är den inte! Garva mig nästan ur soffan

Har ni inte sett den (som om nån annan utom jag skulle vart så dum) så gör de för guds skull!





Den är helt underbar!
Josef Fares är helt enkelt så bra på filmer. Jag har ju iallafall sett Kopps! förut.'
Men den här filmen slog alla förväntningar !





Godnatt nu!
(fan, isäng före ett en lördag; jag är bevisat patetisk)

Säg nåt!
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

den där filmen är ju as bra

värst är när tjejens storebror ger honom fick pengar så att han kan bjuda ut Yasmin. snacka om att känna sig som en looser

2008-07-13 @ 09:35:24
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0