Semester!!! *lycklig*

Gud så skönt, efter en väldigt jobbig dag på jobbet så är det nu äntligen fyra veckors semester som gäller. Den firades in med att däcka i sängen och sova ett par timmar :) glassigt!
Ska nu dra till Åsa och kolla på film med henne och Cissi. Kul, men jag har ingen aning om vad vi ska titta på, strunt samma, allt e bra.
Blir förövrigt lite filmtittande i veckan som kommer också.... ;-)

I morrn ska jag som sagt till hästträning och försöka lära mig nåt, och efter det så kommer med all sannolikhet min älskade kusin ner till mig över dan. Har inkallat henne som städhjälp; och hon vart överlycklig... märklig människa, där har vi inga som helst släktdrag.

Söndag blir de till mor o far som vanligt, men jag funderar på att stanna där ett par dar, eller någon dag iallafall. skönt med lugnet där ute på landet.

Full fart hela helgen; precis som alltid!


Dagens nostalgibild

Annas o min roadtrip förra sommarn,
tyckte att de här verkade tufft och vi knalla in i skogen för att se hur fångstgropar såg ut
Besvikelse
2 meter ljupa hål i backen fyllda med mossa som de för x år sen "fångade" älgar i
Suck...


Säg nåt!
Postat av: jonas

men om det va mossa i de så var de nog bekvämt åt dig ;)hehe.. enkel hyra o inge o städa :P hehe..

2008-07-12 @ 17:42:05
URL: http://lifeofjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0