usch va hemskt!

Jag och anna var inne nu på nattkvisten till statoil och skulle köpa ingredienser för anna fick för sig att hon skulle baka muffins mitt i natten.
(de e ju inte hemskt, men nästföljande är)
På tillbakavägen så såg vi en nyss påkörd katt liggandes mitt i vägen så jag och anna vände om för att se om det fanns något att göra.
Den levde fortfarande, men bara knappt, det fanns inget vi kunde göra och tyvärr hade katten inget halsband på sig så ingen att kontakta heller.
Har nu satt in en annons på lokala köp/sälj sidan för att se om det kan hjälpa de stackars själar som misst sin huskatt.
Otroligt tråkigt, och som kattägare hemskt att se detta hända. speciellt eftersom de i fråga som kört på katten inte hade stannat för att se om det fanns något att göra. Tragiskt! Så omänskligt.

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0