Entourage skulle man ha

Sitter o slökollar på MTV och faboulus life of... Idag handlar det om kändisarnas side-kicks, entouraget. Jennifer Lopez omger sig tydligen med 100 följeslagare när hon jobbar. Jag förstår självklart viktigheten i att ha en personlig ögonbrynsplockar- person med sig överallt man ska, och tre kockar är ju livsviktigt om man ska få fram ett mål mat som är ätligt (för övrigt... ju fler kockar....?)
Men jag dömer absolut inte, för vet ni vad.. hade jag de summorna nedskrivna i min lönebesked varje månad skulle ja fasiken ha en person anställd bara för att sopa gatan framför mig när jag var ute och gick :-P
Seriöst dock, hur mycket skulle man inte få va med om, om man skulle bli megakändisens personliga assistent.

hm... ja, de måste ju vara mer intressant än att knalla runt nere på ett sågverk. yep, touche

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0