Slöis vs Städis V.2.0

Nu är jag imponerad av mig själv! Städis slog Slöis med hästlängder. jag har organiserat förrådet och burit ner massa fotöljer och lådor med diverse bra-o-ha prylar. organiserat i garderoberna och gjort ett helt skåp till bara väskor och skor... det som fick plats iallafall.

vad som är mer imponerande är att jag har städat i fyra timmar och numera inte ser röken av mitt sovrumsgolv! Hilfe! tar skiten aldrig slut!?! Nåväl, ska äta lite påskmiddagsrester nu och sedan göra ett ryck igen, fast jag måste ärligt säga att orken och intresset börjar tryta för det känns inte alls nåt intressant att försöka få in alla kläder i garderoberna som låg där och lurade i de nu försvunna fåtöljerna.

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0