Girlfriend material

Hihi, här kommer ett urlöjligt gulligt inlägg som endast består i mitt stolta tillkännagivande att jag numera kan titulera mig flickvän till härligt mysiga, underbara Frippa!

Puss på dig,
och alla andra


Ha de!

<3

Säg nåt!
Postat av: TeZ

inte för att jag förstog men det låter som boy friend du har haffat.. men jaja hur är det fatt med dig gumman?? tänkte på ig i helgen hur hade du det på halloween? själv så tog vi med oss jimmy till kyrkan i dgf och satte ljus sen for jimmy på fyllan och vart kvar framför tv'n. Hoppas allt är bra zeth holler för resten på att få fler tänder och kan nu sätta sig upp från ligg läge och ställa sig upp själv. kram puss

2008-11-05 @ 20:00:03
URL: http://temaswedenzeth.spaces.live.com/
Postat av: Jonas

Grattis tjejen :D va kul ;)

2008-11-07 @ 18:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0