Det är tur att de har mig

Eftersom det verkar gå en epedemi av sjuka nere på mitt jobb så har jag i två veckor framöver flyttats till kontorstjänst; min gamla avdelning utlastningen. Hälften skönt som skrutt att vara tillbaka till de som jag tycker om, hälften katastrof för att man glömt bort massa, organisationsnivån är lika med noll och allt det där vanliga (same old same old)
Men hade de inte vart för att jag kunde rycka in, då jag har vart på de flesta ställena där nere, och jag kan de där. Hade de antagligen gått åt helvete idag.
Så, tur att jag finns.
Skönt att man är bra till nåt iaf.
Officeduty, here I come.
Tänker glädjas så länge de varar. (en o en halv vecka allså)

Helt opassande bild till sammanhanget, men lite rolig är den
(Soffie har för mycket skrot på datorn)


Säg nåt!
Postat av: TeZ

Hej gumman skönt att du fick komma tillbags en liten stund till förra skiftet. Snällt att du tycker att mitt (vårat) liv är intressant ;-) (bloggen fast att den ser ut som den gör...)

Ditt liv är oxå sött gumman händer nog lite mer hos dig, känns som det iallfall just nu nu när jag sitter här och skriver.. pappa jobbar Zeth sover och här sitter jag med kaffe koppen i högsta hugg.

Kram kram gullet ;-P !

2008-09-16 @ 12:14:31
URL: http://familjenler.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ja fasen för feber å sjuka!

2008-09-16 @ 14:31:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-09-16 @ 14:39:18
Postat av: Jonas

Jaha, så nu e det dig ja kan gnälla över när ja inte får papprena förens efter ja har lastat klart :D hehehe.. som vanligt me andra ord :D:D

2008-09-16 @ 17:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0