Tack för igår!

Tack till alla för en jättetrevlig kväll igår.
Dock tjejor, så får vi börja smygträna på vårt kubbspel så vi kan slå killarna i framtiden!!
Grillning och gott att dricka och en underbar stämning ute på altanen bjöds de på innan det var dags att promenixa ner till Stranddagarna, som förövrigt inte alls var så tråkigt som folk varnade om. PiP får komma åter på schemat nästa år, men jag hoppas att alla som gick dit hade trevligt de med.
Efter en seg söndag nu med hämtmat och slappande framför teven med en riktig klassiker; Dirty Dancing, så börjar jag nu känna mig lite mer som människa och lite mindre som en säck med hö.
Stående ovationer till Frippa som inte vet hur man slappar utan har ägnat dagen till att måla, rensa dammen och tvättat. Jag har det så bra! :-P




Historiens bästa film, utan tvekan...
Eller iallafall den filmen som har gått mest på min VHS/DVD genom tiderna.

Säg nåt!
Postat av: Evalena

Du får lära honom hur man tar det lugnt..det är viktigt för man ska inte slita ut kroppen i för tid ..säg till honom det med en hälsning från förnuftiga syrran..kram till er båda

2009-08-02 @ 22:45:40
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0