2011... Då kan man se jobbet igen

Så har man blivit sjukskriven fram till föräldraledigheten, ska man gå här och trampa karln i hälsenorna och klättra på väggarna.
skämt och sido kommer säkert dagarna gå fort iallafall, man hittar väl alltid jobb i tvättstugan eller på nåt sånt ställe.
Så nu är det bara till att försöka träna me ruggen och bäcken så de blir bra, konditionen va också nåt jag fick bakslag på av barnmorskan.. aldrig e folk nöjda :-)

Igår va jag och tog den där uschliga svininfluensa sprutan och inatt har jag inte kunnat sova på vänster sida för att armen gör ONT!!! dumma spruta påhitt de där.. men men. nu är det gjort och ingen svans har tittat ut under natten och koman har inte infunnit sig ännu och bebis är kvar i magen.
Jag ser ljust på framtiden.


Karln har precis kommit hem från jobbet här och efter lite kaffe ska vi in och armbåga oss fram på IKEA och Marieberg. hitta de sista julpyntet och klapparna.

wish us luck!

Säg nåt!
Postat av: Evalena

Härligt att magen växer och frodas..kram

2009-12-19 @ 09:32:53
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Evalena

Roligt att se hur magen växer och växer och växer..kramis

2009-12-21 @ 08:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0