Äppel-päppel, pirum-parum... päron?




Svärmor och svärfar kom på oväntat besök idag mitt i julstöket och med sig hade de en stor fin fruktkorg till oss! Verkligen jättesnällt. Så de blev avbrott för kaffe och en trevlig pratstund sådär på eftermiddagen.






Nu har jag precis tagit ur skinkan ur ugnen (köpt färdigkokt och bara griljerat såklart, man ska inte överanstränga sig om man inte måste) och älskling håller på att torka golv; snart är vi redo för julafton!
Då ska vi först ner till min kära mor och far och äta gott och öppna paket med hela min familj. Sen bär det hemåt igen för att laga till den sista maten och få älsklings familj hem till oss för att äta och öppna paket. De blir som dubbel-jul för oss i år.
Trevligt värre!





God Jul på er allihopa!


Säg nåt!
Postat av: Evalena

God Jul själv men vi ses ju snart och gud vad mysigt med dubbel jul..kramar i massor till er alla TRE..

2009-12-24 @ 07:01:37
Postat av: Claudia

Hoppas verkligen att du gillar din nya design!! =)



Kram!

2009-12-26 @ 16:47:49
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0