Japp... jag är väldigt uttråkad

Nämn något som gjorde dig glad igår: Julklappar

Vad gjorde du kl 08 imorse: Försökte somna om

Vad gjorde du för 15 min sedan: Duschade

Det sista du sa högt: "De va ju tur de" .. tror ja

Det senaste någon sa till dig: "Oj va mätt jag blev" .. tror ja

Vad har du druckit idag: Kaffe, vatten, saft, cola zero, mjölk

Vad var det senaste du åt: spagetti och köttfärssås

Vad var det senaste du köpte: Va till ica o handla mat förut, om de gills

Vad är det för färg på din ytterdörr: mörkbrun

Vad är det för väder hos dig nu: -22 och uppehåll

Godaste glassmaken: Pecannöt-cola

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp

Sover du tungt: Nej inte speciellt

Drömmer du mardrömmar: Ibland

Trivs du med ditt jobb: Kunde ha vart mer spännande..

Favoritklädsel: Speciellt.

Favoritlåt just nu: Sad man's tounge - Volbeat

Vad ser du om du tittar till höger: Köket

Vad gör dig glad just nu: Bebisen i magen

Vad ska du göra härnäst: Titta på teve om jag orkar vara i det för varma vardagsrummet.

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Humör just nu: Inget vidare

Favoritgodis: Olika, saltlakrits för tillfället, och popcorn

Kläder just nu: Mysisar

Sommarplaner: Ingen aning

Hur många kuddar sover du med: 1, ibland en till under benen

Spelar du något instrument: piano, uruselt

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska

Vad är viktigast för dig: Massa saker, men att min familj mår bra.

Är du kittlig: ja, överallt

Snarkar du: De påstår de, ja påstår att de ljuger

Stjärntecken: Oxen

Äckligaste insekten: Spindel

Längtar du mest efter just nu: Sängen


Säg nåt!
Postat av: Syster yster

Du har väl aldrig tråkigt...fniss

2009-12-30 @ 21:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0