Ultraljud och bilköp.

länge har vi sett fram emot denna dag, och de va så skönt att den äntligen kom! 10.30 idag hade vi tid på kvinnomottagningen för vårt ultraljud; och allvarligt talat kunde jag ha legat kvar där på britsen med magen överöst av kallt glidmedel hela dagen för att titta på det lilla livet i min mage.
De var en sån sjuk upplevelse att se hur det sparka omkring och levde apa där inne, man kan inte ens beskriva det. Så två mycket hänförda och stolta och fullständigt förälskade föräldrar gick från lasarettet med ultraljudsbilderna hårt hållna i händerna.
Vi har ett liv påväg till oss...
Ett välskapt litet liv med alla lemmarna på rätt ställe och ryggrad och hjärta och alla orginaldelar på plats <3 Om de blidde en han eller hon de kan jag inte säga här, för bebis gudmor vill absolut inte veta (dock verkar hon visa alla tecken på att vara riktigt nyfiken)
:-)




Iallafall så avslutade vi dagen med en annan höjdpunkt, Älskling och jag var iväg och köpte ny bil till han, och det blidde ju i slutändan en likadan han hade förut, i samma färg... fast denna gång en kombi (vuxenvarning).
så den här gången syns det ju iallafall att han har bytt bil :-)


Säg nåt!
Postat av: Evalena

Ha ha jag kan riktigt se er framför mig där ni går som två tuppar fniss härlig känsla det är när man får det konstaterat på bild ,och Frippa var nog över lycklig med två bra grejer på samma gång..hoppas det går bra med bilen nu så den får vara i fred..kram på er

2009-12-02 @ 06:27:45
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: anna

Nej gudmor vill inte veta... är ingen sport då ju.. Då försvinner ju överaskningen på bb... Sen blir ju frågan om ni lyckas utan att försäga er innan nedkomsten

2009-12-02 @ 22:02:33
URL: http://amatory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0