Utbildning och Spa!

Så i morrn bär det av mot Sunne och Selma Spa med arbetskamraterna för att ta sig igenom en utbildning i träkunskap. Säkerligen behövligt med tanke på att man gått och strosat där nere i massa år och inte kan olika sorteringsklasser... men de ska de bli ändring på nu! jösses va jag ska kunna brädor och plank sen =)
Höjdpunkten må sen kanske inte vara just utbildningen, utan kanske mer vad dagen sen följes av, nämligen Spa-aktiviteter och Julbord... mumma de!

Jag har idag provat baddräkten jag lånat av Anna, och de va allt precis att magen kom ner i den, en vecka till och jag hade nog spräckt de stackars tygstycket :-P
Så iklädd baddräkt för första gången sen jag vart tonåring eller så, och med bad-hotpants över det så ska jag allt få styrka nog att kliva ner i poolen med mina övriga arbetskamrater.
Allså inte för att jag har dåligt självförtroende nu.. men jag kände inte riktigt att det skulle vara passande att flänga runt i bikini med en gravidmage i vädret och övriga delar på kroppen som också växt ur sina forna storlekar.


Jag måste bara dela med mig här..
Jag blev helt förälskad i Semla Spa sist vi va där med jobbet, jag hade kunnat flytta in i det hotellrummet jag hade då, och jag ska visa varför..

  

 

*fniss*
Den söta lyckan av att vara offer för Selma Spas special-treat för den person som beställer grupp/jobb resor dit. (antar att det oftast brukar vara cheferna som beställer resorna, men den där gången var det lilla slav/sekreteraren Soffie, och jag har aldrig varit mer nöjd, helt ärligt)

Denna gång kan jag nog glömma två våningars etage med dubbla badrum, joddlarbalkong, fylld gratisbar och fruktkorg, och istället förvänta mig det där rummet länst ner i korridoren med ett fönster som inte går att öppna och svart-vit teve :-P
Men de e väl skit samma, jag ska fortfarande få julbord, and i love it!

kram allihop

Säg nåt!
Postat av: Evalena

Nu ska du bara njuta när du är där...kramar

2009-12-11 @ 06:15:00
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0